Leef nog hoor! - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van remco drunen - WaarBenJij.nu Leef nog hoor! - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van remco drunen - WaarBenJij.nu

Leef nog hoor!

Door: Pringel

Blijf op de hoogte en volg remco

12 Maart 2008 | Oostenrijk, Sölden

Hallo allemaal,

Voor degenen, die er dus echt aan begonnen te twijfelen: er is niets aan de hand ik leef nog en ben ook niet ingesneeuwd of door een lawine getroffen. Internet is hier alleen niet altijd even betrouwbaar.

Nou ik ben alweer een eindje onderweg en heb het nog steeds prima naar mijn zin. Eigenlijk is het leventje hier ook niet zo spannend dat ik er elke week iets over te vertellen heb. Elke week nieuwe gasten, wat het nog afwisselend genoeg houd. Verder af en toe de piste op en naar de apres ski. Blijft gezellig hoor!
Afgelopen week heb ik een weekje in Fiss gewerkt. Wens heeft daar ook een aantal huizen en ik mocht een weekje in hun nieuwste aanwinst werken. Een gloed nieuw en erg luxe huis.Leuk vooral om ook eens het dorp uit te komen. Fiss is een klein skidorp anderhalf uur rijden van Solden. Heel gezellig en knus. Verder werken er ook toffe collega's in Fiss en heb ik me een dagje uitgeleefd op de piste. Ook het plaatselijke nachtleven verkend uiteraard, maar aangezien er maar 1 gezellige bar is, ben je zo uitgefeest. Al met al dus een leuk weekje, maar ik ben blij dat ik weer terug ben in mijn eigen haus Mirabell, want het was wel erg hard werken in Haus Kelle te Fiss. 5 ochtenden om 6 uur mijn warme nestje uit, doe ik niet echt voor mijn plezier!

Oke verder dus alles lekker hier, weinig nieuws! Is het in NL. nog steeds zo'n baggerweer?

Zaterdag komt mijn lieve vriendinnetje Leonie op bezoek, dus dat wordt super gezellig.

De foto's volgen nog, want die kan ik nu niet uploaden!

De groetjes weer.

Kus Inge

  • 10 Maart 2008 - 00:09

    Leonie:

    Ik heb er zin in!! Hoop maar op veeeeeeel sneeuw!!
    Tot zaterdag!

    Dikke kus Leo

  • 10 Maart 2008 - 08:24

    Joan:

    joehoe kei gaaf!Tot over paar weekjes!
    Zoen

  • 10 Maart 2008 - 08:39

    Stien:

    pringel, how YOU DO'IN!!? Je komt toch
    vrij binnenkort weer naar huis? Hier is alles o.k., heel mijn weekend was vol gepland, a.s. zondag party van je maatje. Mooi dat je 't daar nog naar je zin hebt, wordt wel tijd dat je hier weer 'n biertje komt nuttigen! Tot snel X

  • 10 Maart 2008 - 11:31

    Cootje:

    he baby wat leuk weer een berichtje, gewoon een maand geleden.
    veel plezier met leo, zet ze maar gewoon op de skie's en gas geven.

  • 10 Maart 2008 - 18:38

    Tantanke:

    Is je vriendje niet in de buurt dan is er ineens niets spannends meer te beleven!!!!!
    Maar wel fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt.
    Bovendien vind ik het bereknap dat je om 6 uur kunt opstaan om te werken.Dat heb je zeker niet van je moeder.
    geniet er nog maar lekker van want hier is het meer herfst dan lente laat staan winter.

  • 11 Maart 2008 - 17:54

    Ankie :

    Hoi pringel het is al even geleden dat we van jou gehoord hebben,toch weer leuk dat we weer iets van je horen.Inge wij wensen jou en je vriendin veel sneeuw plezier toe,en we horen van je.Groetjes van ons xxx

  • 13 Maart 2008 - 18:01

    Mamma:

    Ben erg blij met de foto's.
    Volgens mij heb je inmiddels ook een nieuw ski-jack gekocht.
    Zijn de mannelijke collega's (op 1 na )vertrokken?
    Nog veel plezier en de groetjes.

  • 14 Maart 2008 - 09:19

    Desiree:

    hey inge,

    gelukkig heb je het nog steeds naar je zin daar. ik mis je nog steeds bij de BB iedere zaterdag hoor.

    kusjes Desiree

  • 15 Maart 2008 - 13:46

    Fam Vogt :

    hoi inge ik hoop dat het goed met je gaat
    heb je ook veel heimwee of valt dat wel mee groetjes je tante hinke

  • 16 Maart 2008 - 18:29

    Karin:

    he wijffie, ziet er puik uit op de ski's! Mooie jas! heb je inmiddels vrouwelijke kleega's (zie foto)? volgens mij werk je keihard! 6.00 u op, poeh.. veel plezier met leo! en geniet er nog ff van!

    xx

  • 17 Maart 2008 - 16:59

    Manon En Paul :

    Inge, Meisje ik les dat het allemaal niet meer zo nieuw is.Maar gelukkig heb je het daar nog steeds naar je zin! Maak je veel gebruik van je skie pas?
    Wij zijn week 10 ook naar Oostenrijk geweest het was echt kikke flink gesnowboard en biertjes gedronken ook ben ik een paar keer goed gevallen. Maar volgend jaar zeker weer.

    Je kamertje ziet er wel echt knus uit met dat hout. Wel een beetje rommeltje hoor maar ja dat geeft je wel een backpack gevoel ook zeer gunstig.

    Succes verder en veel plezier.

    Groetjes paul en willms

  • 01 April 2008 - 19:52

    Tante Riekie:

    heeeeee meisje ik zit nu een berichtje vooe je te typen maar misschien ben je al wel thuis.al dat zo is zien we je a.s.zondag bij els. en anders welkom thuis groetjes bork xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Sölden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

Honey, I'm Home

24 Juni 2008

Nog ff genieten

16 Juni 2008

groetjes van de loempia expert

07 Juni 2008

Foto's Hanoi, Sapa en Halong Bay

05 Juni 2008

T mooie noorden van Vietnam
remco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 33050

Voorgaande reizen:

31 Juli 2007 - 01 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: