Nog ff genieten - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van remco drunen - WaarBenJij.nu Nog ff genieten - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van remco drunen - WaarBenJij.nu

Nog ff genieten

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg remco

24 Juni 2008 | Vietnam, Hanoi

Hoi allemaal,

Nog ff wat fotootjes voor ik me terugtrek voor een paar laatste dagen lekker aan het strand van Mui Ne.

De motortrip was echt vet. Heel veel coole unieke dingen gezien en echt onwijs vriendelijke mensen ontmoet! We zijn ook nog 2 dagen in de Mekongdelta geweest, maar dat veel wat tegen. Veder Saigon onveilig gemaakt, erg coole stad!

Nu echt tot heel snel, want over een weekje ben ik weer thuis


XXXXXX Inge

  • 24 Juni 2008 - 15:45

    Eline En Gawijn:

    Wow, wij zijn echt heeeel erg jaloers!!Zouden graag met je ruilen. Wat een geweldige foto's, op deze manier genieten wij ook een beetje mee. Geniet er nog maar even van, want voor je het weet is het alweer voorbij. Duik ik nog even in mijn dikke dossiers.

    Veel plezier!!

    Veel liefs en groeten Gawijn en Eline

  • 24 Juni 2008 - 16:07

    Co:

    Wat een gezellige en mooie fotokes weer TOF!
    nog effe genieten, en dan zie ik je weer in dusseldorf!! ik kan nie wachten!
    kussies co

  • 24 Juni 2008 - 16:40

    Anke :

    Wat een prachtige foto's
    We kunnen ons voorstellen dat jullie een heel bijzondere vakantie gehad hebben.Mochten we niet meer mailen dan in ieder geval een goede reis naar huis.Daar zijn weer heeeeeeel e mooie en leuke andere dingen.

  • 24 Juni 2008 - 18:13

    Paul En Manon:

    Jaloerssss!!!
    Geniet ervan en tot over een weekje
    xx

  • 24 Juni 2008 - 20:16

    Marleen En Dennis:

    Hee Inge,

    Nog even genieten en dan een goede reis naar huis. Co is gisteren bij ons geweest en werd een beetje allergisch voor de cats. Hatsjie!! Tot snel in de Kets,

    Liefs

  • 26 Juni 2008 - 09:55

    Mamma:

    Rust nog maar even uit en verwerk alle indrukken nu het nog kan.

    Goede terug reis en snel tot ziens.

    xxx mamma

  • 02 Juli 2008 - 07:28

    Tante Franca :

    en welkom thuis maar weer ,, je hebt het zonnetje meegebracht volgens mij ,,,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

Honey, I'm Home

24 Juni 2008

Nog ff genieten

16 Juni 2008

groetjes van de loempia expert

07 Juni 2008

Foto's Hanoi, Sapa en Halong Bay

05 Juni 2008

T mooie noorden van Vietnam
remco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 32985

Voorgaande reizen:

31 Juli 2007 - 01 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: