Fijne Carnaval - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van remco drunen - WaarBenJij.nu Fijne Carnaval - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van remco drunen - WaarBenJij.nu

Fijne Carnaval

Door: Pringel

Blijf op de hoogte en volg remco

02 Februari 2008 | Oostenrijk, Sölden

Hallo Brabant,

Oh, de carnaval is weer begonnen en het begint bij mij toch allemaal wel een beetje te kriebelen hoor. Ik denk dat ik vanavond ook maar een gek pak aan trek en los ga in de kroeg. Waarschijnlijk val ik niet eens zo heel erg op ;)
Maar in ieder geval voor degene die gaan carnavallen; heel veeeeeeel plezier! Ik vind het jammer dat ik geen biertje kan komen drinken, maar volgend jaar beter.

Nou mijn lieve vriendje Co en Leon zijn inmiddels weer vertrokken. Boehoe! En ik mis mijn mannetje nu wel hoor! Wel een hele fijne week gehad en Co bleek een natuurtalent te zijn op de latten. Na 2,5 dag les, kwam hij als een speer die berg af. Dus de wintersport proberen we erin te houden.

Vandaag weer een flink pak sneeuw gevallen hier, dus morgen weer even glijden op de piste!
Buiten het feit dat het nu wel weer even heel eenzaam is zonder mijn vriendje, gaat verder alles prima met me.
Verder ook niet veel nieuws te melden, dus ik hou het hier bij.

Heel veel liefs Inge


  • 02 Februari 2008 - 18:34

    Eline & Gawijn :

    Hi Pringel,

    Goed te horen dat je het zo leuk hebt gehad met Co en eerlijk is eerlijk, ik had niet gedacht dat ie' zonder gipsvlucht thuis zou komen.

    Voor ons begint nu idd mooi de carnaval en dat we er van gaan genieten, dat is wel duidelijk.

    Jij ook vast héél veel plezier de komende tijd en tot snel meid!

    Heel veel groeten,

    Eline & Gawijn

  • 03 Februari 2008 - 11:49

    Ankie:

    Hoi Inge het is fijn te horen dat je het erg gezellig hebt gehad met cotje,en wij hadden gedacht dat hij niet kon skieen maar het tegendeel is bewezen.En nu gaan we plezier maken.En jij ook nog veel plzier toegewnst van ons en tot snel.Groetjes van ons

  • 03 Februari 2008 - 18:30

    Ineke:

    He Inge

    Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met Remco, Inderdaad carnaval is in volle gang. Frank ligt helaas met griep in bed maar ik ben zaterdag en zondag wel op stap geweest het is alleen wel erg koud buiten. Diede en Thommy hebben ook al 2 dagen gecarnavald tot in de late uurtjes.
    Verder is alles hier top.

    xxx Tante ineke

  • 03 Februari 2008 - 19:59

    Leonidas:

    ha die Inge,

    er zitten alweer een aantal dagen op nadat we bij jou waren. Was enorm gezellig en ik heb danook heerlijk genoten. Lees net dat er weer een pak sneeuw isgevallen. Jullie kunnen er weertegen aan daaro....

    Nou geniet er nog van de komende tijd en we spreken elkaar..

    Groetjes en knuffels van ons in Drunen

  • 04 Februari 2008 - 08:31

    Joan:

    Kei gave fotos!!!!Geniet ervan inkie, en ik weet hoe het is om he mannetje te moeten missen!
    Zoen

  • 04 Februari 2008 - 08:35

    Oud-collega`s :

    Hoi Inge,

    Fijn om te horen dat alles goed met je gaat! Inderdaad het Carnaval in Brabant is weer begonnen. De carnavals wagen van John en Nick had gisteren in Waalwijk de eerste prijs behaald, absoluut terrecht; het was de mooiste zelf gemaakte wagen!

    In tussen is er bij de BB veel veranderd.
    Vorige week hebben we een afscheids borrel gehad van verschillende collega`s.

    Petra werkt tegenwoordig weer wat dichter bij huis; BB Roosendaal. Theo heeft inmiddels een andere job gevonden, en Leonique werkt nu als telefoniste. Mark is verhuisd naar BB Kaatsheuvel, en, jawel, Peter Siemons is naar Waalwijk toegekomen! Wat een veranderingen allemaal...

    Vorige week zaterdag zouden we met ons eigen team gaan bowlen. Als verrassing voor oa. Petra waren bijna alle oud-collega`s van de afgelopen 4 jaar (16 stuks) door mij uitgenodigd zzonder dat daar ook maar iemand iets van af wist...Surprise!!
    Het was een leuke avond, veel gelachen door het weggeven van ludieke kadootje...

    Zo, nu ben je weer een beetje bij van de laatste ontwikkelingen. Ik wens je nog een hele fijne tijd toe!

    Groeten,

    André

    Ook namens de collega`s..


  • 04 Februari 2008 - 14:05

    TantAnke:

    Nou Carnaval valt hier voor een groot deel samen met de griep maar gelukkig hebben we toch met de optocht in Nistelrode mee kunnen doen en de eerste prijs gehaald ondanks dat ik pas net weer een beetje op mijn benen kon staan en begrijp me niet verkeerd door de griep wel te verstaan.Geen alcohol maar paractamol die daar voor gezorgd heeft.
    Geniet nog maar lekker van het Oostenrijkse carnaval de sneeuw en je werk want nu Co weg is moet je toch weer wat.
    Rini en Anke

  • 04 Februari 2008 - 20:34

    Mamma:

    Hoi Meisje,
    Endelijk de foto's met veel sneeuw.Mooie foto's! Wat een prachtig vergezicht was dat. En natuurlijk niet te vergeten die stoere mannen in hun skipakken. Ik wacht nu nog op foto's van jezelf in de sneeuw.Laat je collega's die maar eens maken.
    Hier in Kaatsheuvel heeft de griep nog niet toegeslagen en ik hoop eerlijk gezegd dat hij weg blijft
    Groetjes Mamma en Peter

  • 05 Februari 2008 - 10:00

    Co:

    schatje ik mis je zo.....
    Heb je je flugel muts nog gebruikt, ik zal je nog wat cerneval foto's mailen.
    ALAAAAF met de groeten uit Schoenlapperslaaaand.

  • 05 Februari 2008 - 21:21

    Karin:

    He mop,

    Top om te horen dat je met co een heerlijke week hebt gehad! Dat kan ook eigenlijk niet anders! Is het carnaval ook nog enigszins doorgedrongen in Solden? Hier boven de rivier is er helemaal niets van te merken. Die foto's zien er prima uit! Zou er ook nog wel zin in hebben..wie weet..
    Hoe gaat het daar verder met je? Hiero alles goed! zaterdag gaan we naar nien, dagje A'dam.

    Liefs,
    Kaat

  • 06 Februari 2008 - 11:04

    Stien & Annemarie:

    Pringel, jouw lieve vriendje was maandag te lam om uberhaupt te carnavallen, dus heb 'm net zo gemist als jij! Ik zit goed brak weer op m'n werk, gisteren overigens niet meer geweest. Hij was weer heerlijk Coby. Zet 'm op daar, gewoon wat meer berichten dan voel je jezelf misschien wat minder eenzaam. X gr. ons

  • 08 Februari 2008 - 20:23

    Tante Riekie :

    hoieeeee de carnaval is weer voorbij je vriendje rem en leon weer thuis de tijd gaat snel nog effe en je bent ook weer hier veeel groetjes uit het zonnig bork xx

  • 09 Februari 2008 - 06:52

    Els:

    Hai meissie,
    Gaat het allemaal weer zijn gangetje nu de heren weer weg zijn dat was wel een leuke foto zeg waar jij aan het fornuis staan die zie ik graag zo alleen je mag wel lachen al is het smorgens vroeg en nog geen last gehad van de griep nou Leon heeft hem meegebracht en is nu nog niet helemaal beter bij ons val het mee een beetje snotteren maar goed niet erg .nou geniet er van en tot horens

  • 15 Februari 2008 - 19:52

    Marleen En Dennis:

    Hee Inga,
    Is al ff geleden, dus hier weer een berichtje. Heb er weer een weekje werken opzitten.. Carnaval was top, ook nog in Willingen geweest! Er lag wel een bietje sneeuw maar niet genoeg voor mij om op de ski's te gaan staan. Was wel erg gezellig daar! Verder alles goed hier, we krijgen 28 maart de sleutel!! Ik bel je binnenkort wel weer ff. Alles nog onder controle daar?? We zijn vorige week nog bij Nien geweest in A'dam, was ook gezellig!
    Tot bels xxx

  • 22 Februari 2008 - 14:11

    Manon:

    Hey Pringel,

    Das alweer ff geleden zeg...Fijn om te horen datje het zo goed naar je zin hebt daar. De foto's en het weer zien er veelbelovend uit, echt super!
    Wij gaan ons over een weekje ook op de skis wagen in Mayerhofen, is dat toevallig in de buurt???
    Ben benieuwd naar je volgende avonturen..geniet er vooral nog lekker van, want het dagelijkse leventje in ons kikkerlandje is toch aardig wennen!

    Carnaval was weer helemaal top, 1 dagje Tilburg en 3 dagen oeteldonk...balen dat het er weer op zit..hoewel voor de gezondheid is het wel beter...haha!

    we contacten!
    Have fun!

    xx

  • 29 Februari 2008 - 19:02

    Tante Riekie :

    nou pringeltje waar blijf je nu ,ondergesneeuwd of zo hier is het een paar dagen zon nu weer harde wind en vvveel regen maar ja je kunt niet alles hebben toch maar nog ffen dan weer thuis tot ziens xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Sölden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

Honey, I'm Home

24 Juni 2008

Nog ff genieten

16 Juni 2008

groetjes van de loempia expert

07 Juni 2008

Foto's Hanoi, Sapa en Halong Bay

05 Juni 2008

T mooie noorden van Vietnam
remco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 33054

Voorgaande reizen:

31 Juli 2007 - 01 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: