Bijna Thuis - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van remco drunen - WaarBenJij.nu Bijna Thuis - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van remco drunen - WaarBenJij.nu

Bijna Thuis

Door: Pringel

Blijf op de hoogte en volg remco

10 April 2008 | Oostenrijk, Sölden

Hallo allemaal.

Na een enorm mooi werk en skiseizoen, zit het er voor mij weer bijna op. Zondagavond laat kom ik namelijk weer thuis! De laatste gasten zijn vertrokken en nu rest ons alleen nog de eindschoonmaak, joehoe! Vandaar bij dit bericht ook geen foto's meer, degenen die ze nog willen zien, komen maar gezellig een keer op de koffie om de foto's te bekijken. Oke, dit is dus ook weer het laatste berichtje van deze site. Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties en tot snel.

Kus Inge

• 10 April 2008 - 09:51

Co:

HIEP HIEP HOERAA, inge komt weer thuis, eindelijk.
    Die eindschoonmaak moet wel lukken je bent ondertussen wel een pro geworden.

Sucses groetjes en x x co

• 10 April 2008 - 11:13

Ineke:

Leuk dat je weer thuis komt en we je zo weer kunnen spreken en je foto's kunnen zien. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad Inge goede reis en tot gauw.

(tante) Ineke

• 10 April 2008 - 13:06

Manon En Paul:

Hey meisje,

Kun je vast oefenen voor de grote schoonmaak thuis he..haha!
    Succes nog de laatste daagjes en tot snel weer in Holland!

xx

• 10 April 2008 - 14:04

Dijkies:

Yeej! houd Co EINDELIJK op met tegen mijn been aan rijden!

Maar we zijn zoiezo blij dat je weer terug komt pringel! Werd tijd :)

• 11 April 2008 - 08:12

Franca:

gelukkig dat je dit ook weer mooi volbracht hebt, en zit je nu te broeden op een nieuwe uitdaging?? of neem je eens even rust, nou remco zal een gelukkig mens zijn als je er weer bent,
    ik wens je een veilige thuis komst,,
    vele lieve groetjes

• 11 April 2008 - 08:49

Stien & Annemarie:

ja en dan stopt ie ook met in m'n nek hijgen als Harrie de hengst. En respect ook dat je met die jongen in 1 en hetzelfde bed kan liggen, 'n hele nacht lang!.. Ik heb 't weer 2 nachten geprobeerd, maar dat 'geherkauw' jongens jongens... Maar goed, we zijn blij dat je weer terug komt Pringel, we herkennen je niet eens meer denk ik:) tot heel snel X

• 11 April 2008 - 10:18

Marleen En Dennis:

Hee Inge,

Goede reis en kom maar snel eens kijken naar ons nieuwe paleisje! We wonen er hoor...
    Liefs en tot snel!!

XXX

• 12 April 2008 - 08:41

Anke:

Leuk Inge dat je weer bijna thuis bent.
    Fientje zal wel blij zijn dat ze de ballonnen niet zelf voor haar verjaardag op hoeft te hangen.
    Joan komt dinsdag kunnen jullie binnenkort weer fijn bijkletsen.
    En natuurlijk willen we je foto"s zien.
    tot zaterdag XXX
    Tantanke

• 13 April 2008 - 10:32

Kim:

JEUUHHHH, de family weer in het land!!

tot snel.

xxie je nichtje Kim

• 15 April 2008 - 09:11

Tante Riekie:

hoi meisje je zult nu wel thuis zijn en uitgeslapen hoop ik terug in het gewone leven remco ook weer blij tot ziens
    groetjes uit bork xxx