Foto's Hanoi, Sapa en Halong Bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van remco drunen - WaarBenJij.nu Foto's Hanoi, Sapa en Halong Bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van remco drunen - WaarBenJij.nu

Foto's Hanoi, Sapa en Halong Bay

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg remco

07 Juni 2008 | Vietnam, Hanoi

Hallo,

Nu dan weer de plaatjes. Inmiddels weer aangekomen in Hanoi en vanavond weer verder met de nachttrein naar Hue. Duurt als het goed is een uurtje of 12.

Kus Inge

• 07 Juni 2008 - 09:45

Co:

Het ziet er allemaal weer top uit, keep up the good work. maandag ned - italie ik heb er al zin in !!

• 07 Juni 2008 - 12:27

Els:

nou dat ziet er super uit zeg ja je hebt er eigenlijk geen idee van wij als oudere denken als je vietnam hooet meteen aan de oorlog maar zie je daar ook nog iets van het is dan al wel een tijd geleden maar ik weet niet hoe snel dat het daar weer herbouwd is allemaal maar dit ziet er mooi uit vooral die vrouw op de markt.
    ik ben net terug , ban weer aan het trainen voor de 4 daagse dat is ook zo weer.
    Nu groetjes en tot horens Els

• 07 Juni 2008 - 13:07

Manon En Paul:

Hey Pringel,

Dat ziet er echt weer super uit..een prachtige ervaring weer.Ben wel jaloers hoor! Heel veel plezier en goe reis in de trein! Hier begint het mooie weer ook te komen en de EK kriebels zijn bij iedereen in volle gang. Ik hou het bij een lekkere bbq vanavond en morgen gezellig Sponsortoernooi bij de hockey! Dus weer een bier geslaagd weekend!
    Tot snel!

xx Paul en Manon

• 07 Juni 2008 - 14:33

Mamma:

Je had niet overdreven!
    Ook de boot op Halong bay is erg luxe om te zien.
    Verder zijn het weer mooie foto's
    Kus Mamma

• 07 Juni 2008 - 14:35

Ineke:

Is weer niet mis die plaatjes.Slaap je wel lekker in die trein zo'n hotel kamer lijkt me toch comfortabeler.

gr xxx Ineke Frank

• 09 Juni 2008 - 09:39

Co:

Wel grappig de naam van deze site past nog steeds bij jou inge!!

• 09 Juni 2008 - 18:04

Karin & Youri:

He wijffie,

Leuk bootje! Vietnam ziet er ook gaaf uit! Zie je de sporen van de oorlog nog? Hier is het nu ook eindelijk weer een beetje lekker weer aan t worden. Vorige week Pinkpop, was top en metallica was echt super.
    Over een paar minuten gaat NL voetballen...

• 12 Juni 2008 - 08:34

Eline & Gawijn:

Hé Rijstplukker,

Ja dat snap ik ja, dat het zo wel uit te houden valt. Wat een vette plaatjes weer zeg. Jalouzie alom!

Maare net als Solden?! (Oh ja, tuurlijk die ski-lift) Ik zou namelijk zeggen, F*ck Solden, Vietnam here we come!

Hier gaat het verder uitstekend, maandag hebben we met z'n allen bij Stien en Marie Nederland - Italië gekeken. (3-0 gewonnen!) en daarna hebben we Stien buiten gegooid. Moesten ntuurlijk nog even klooien.

Voor nu weer héél veel plezier en tot snel, geniet ervan.

Veel groeten,

Eline & Gawijn