sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van remco drunen - WaarBenJij.nu sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van remco drunen - WaarBenJij.nu

sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw

Door: pringel

Blijf op de hoogte en volg remco

22 Januari 2008 | Oostenrijk, Sölden

Hallo dan,

Alles goed?!
Hier wel in ieder geval, heb een prima leventje, met afwisselend werk, skien en stappen. Solden is een gezellige plaats, met veel barretjes, winkeltjes en ja dat is het dan ook wel. Ik kom volgens mij ook thuis als een ervaren huisvrouw! Want bij het runnen van een chalet komen met name ook veel huishoudelijke taken kijken. Ondanks dat mijn ervaringen hierin niet overweldigend zijn, kan ik die mannen hier af en toe nog eens wat bijbrengen.
Verder heb ik ook wat meer administratieve taken op mij genomen, want dat moet ook gebeuren.

Elke week erg verschillende groepen, het lijkt soms wel of ze elke week luidruchtiger worden, maar dat kan ook met mijn beleving te maken hebben. Ook een mooie bijkomstigheid is dat ik hier in Solden echt zo veel verschillende mensen ontmoet, van Amerikanen, Italianen tot onwijs veel Russen. Echt 90% hier is trouwens man ongeveer, dus vrijgezelle vrouwen kom hierheen en sla je slag.

Verder gaat het met die mannen hier ook nog steeds prima, ze kunnen nog steeds erg lachen om mijn brabantse uitspraken. Soms valt het niet mee om de enige vrouw te zijn, want boys will be boys. Maar goed, 9 van de 10 keer kan ik er verschikkelijk om lachen.

Ben inmiddels bijna een maandje weg en begin jullie dus allemaal inmiddels best een beetje te missen, maar heb het nog te erg naar mijn zin om thuis te komen. Ga sowieso die 3 maanden vol maken en dan begint waarschijnlijk het echte leven in NL. Moet er nu nog even niet aan denken, maar goed.

Zondag komt mijn lieve vriendje aan en heb ik geregeld
dat ik die week ook wat minder werk, dus dat is lekker!

Verder veel sneuuw gevallen en regelmatig zon, dus wat wil je nog meer!

Sorry voor de typfouten, maar heb niet heel veel tijd!

Dikke kus Inge

  • 22 Januari 2008 - 20:08

    Kim:

    Relaxte hangbank he in je woonkamer?!
    Die kerels al goed onder de duim zo te lezen, houden zo.
    Succes met de administratie, geniet lekker van de sneeuw, zonnetje en natuurlijk van je enige echte Remco..

    xxie Kim

  • 22 Januari 2008 - 20:13

    Anny Kivits:

    Hallo Inge
    Fijn dat je het naar je zin hebt en straks als een volwaardige huisvrouw thuis komt ha ha.Ik wens je een fijne week met Remco. Groetjes Anny Kivits

  • 22 Januari 2008 - 21:54

    Mamma:

    Hoi Moppie

    Wat gezellig weer een berichtje!
    Zo te zien hebben jullie een eigen woonkamer nu graag nog wat foto\'s van je slaapkamer en natuurlijk van de sneeuw en het skien!! Krijgen we die volgende keer te zien als Remco en Leon er zijn?
    Heel veel plezier met alweer twee mannen er bij.
    Kusjes Mamma en Peter

  • 22 Januari 2008 - 21:58

    Mamma:

    Nog even iets vergeten.
    Wist je dat de foto van het chalet de 300 ste foto was op jullie site!
    Groetjes

  • 23 Januari 2008 - 08:03

    Tante Franca:

    hallo inge
    oooooooooooo,, geef ons een beetje van die sneeuw, hier nat en triestig,nog even en je ventje is er ,geniet er van ,

  • 23 Januari 2008 - 08:37

    Stien & Annemarie:

    So das even geleden! Goed te horen dat alles o.k. gaat met je aldaar.90% mannen,ok mooi. De heren al hier gaan het weekend van 28mrt over de schreef op een nu nog vredig en rustig park. Komt helemaal goed! Ik zeg \'hang on\' daar en geniet aanstaand weekend met die poeplul Van Drunen. Groeten

  • 23 Januari 2008 - 09:22

    Paul En Manon:

    Hey Inge,

    Wat leuk om weer wat van je te horen..
    Super goed om te lezen, dat je het zo naar je zin hebt! Hier beginnen de carnaval kriebels ook al aardig te komen...nog ruim een weekje en dan staat Brabant weer op z\'n kop! We zullen je boy gezellig meenemen en voorzien van lekkere pilskes..haha!
    Geniet ervan meid en veel plezier volgende week met je mannie!

    xx Paul en Manon

  • 23 Januari 2008 - 10:01

    Co:

    Ja het word dus aftellen geblazen, nog 4 nachtjes slapen en dan zie ik m'n aapie weer.
    Hoe gaat het eigenlijk met dat stappen en vroeg op staan???
    Groet en kusjes co

  • 23 Januari 2008 - 10:22

    Eline&Gawijn :

    Hé Pringel,

    Goed te horen dat alles goed gaat meid.

    Hier gaat ook alles goed en zoals Paulus al schreef, wij maken ons zo zoetjes aan weer op voor carnaval en we hebben er zin in hoor!

    Jammer dat je daar niet bij kunt zijn, maar zoals je zelf al aan gaf, laat Nederland en alle verplichtingen nog maar mooi even links liggen en geniet maar goed van al het moois dat Oostenrijk, de sneeuw en dadelijk Co-tje te bieden hebben.

    Héél veel plezier en tot horens weer,

    Groeten Eline&Gawijn

  • 23 Januari 2008 - 13:48

    Els Van Drunen:

    Hallo meissie ik ben blij dat je het goed naar je zin hebt ja en je ziet wel het is toch ergens goed voor om alleen op pad ye gaan zo kom je nog eens terug als een volleerde huisvrouw wie weet komt dat nog eens van pas???? geintje he , nog maar 4 nachtjes slapen en dan ies Cootje er hier zijn ze ook alleen in de ban van Oosten rijk nou Renate en ik gaan als compensatie in het najaar naar Engeland en Sven heeft de naam Engeland gehoord en hij moet ook daar naar toe hij zegt alleen nog maar England toe dus hij heeft weer wat opgevangen nou veel plezier volgende week als co en \leon er zijn .

    groetjes Els

  • 23 Januari 2008 - 14:38

    Ineke:

    He Inge

    Leuk weer om iets van je te horen.
    Ga even kijken op internet waar je chaletje precies ligt wij zijn ook eens in solden geweest.( thommy heeft toen bij jullie gelogeerd.) Veel plezier met je eigen knuffelbeer Co de komende dagen.

    gr ook van Frank

  • 23 Januari 2008 - 18:22

    Tante Riekie :

    heee pringel komt er toch nog iets goed van deze trip leuke foto's van je verdere colega's een beetje sneeuw mag hier ook wel vallen maar veel plezier volgende week met rem en leon xx

  • 23 Januari 2008 - 18:51

    Tantanke:

    Leuk om die foto's weer te zien van de huiskamer Joan zal er wel mer weemoed naar kijken.
    Leuke kerels ook maar ze kunnen niet tegen Remco op vind ik.
    dat het een verkapte huishoudschool is in het chalet hebben we maar niet vooraf tegen je vertelt maar ook Joan is vorig jaar super handig daarin geworden dus jou moet het ook lukken.[Krijgt Co nog een echt ouderwets huisvrouwtje als jullie gaan samenwonen.
    Geniet er maar lekker van en vergeet vooral niet veel van Co te genieten als hij in Solden is.

  • 24 Januari 2008 - 12:55

    Ankie En Marco :

    Hoi inge je hebt een mooi chaletje daar in oosterijk en dat je administratieve taken doet en ja dat moet gebeuren en die uitspraak van jou,dat je waarschijnlijk terug komt als ervaren huisvrouw daar moest ik wel even om lachen.Nog een paar nachtjes en dan komt rem om je even bezig te houden,en geniet ervan.Groetjes en veel liefs van ons xx

  • 24 Januari 2008 - 14:42

    Denise Valk:

    Hey Inge,

    Ligt Solden vlakbij Zell am See? Ik ga namelijk met carnaval naar Zell am See (naar pa en ma, anders kom ik zeker een avondje stappen bij jou!

    X Denise

  • 26 Januari 2008 - 11:14

    Thuja:

    He Inge,

    Dat klinkt allemaal weer prima! Ik zou zeggen geniet van je weekje met Co en we horen het allemaal weer. Ik kan je vertellen... 'echte leven' heeft ook zn charmes en het went steeds gemakkelijker! Maar daar moet je nu inderdaad nog maar even niet over nadenken. Have fun verders...

    Xx Thuja

  • 27 Januari 2008 - 14:33

    Karin:

    He ing,

    Is Co al goed aangekomen? Geniet van jullie weekje samen!

    X

  • 28 Januari 2008 - 00:29

    Mark:

    He zusje!

    Zo te horen gaat het allemaal wel goed daar in de sneeuw.
    Nu zal het ook wel gezellig zijn met cootje ik de buurt, ik las net dat het flink stormde dus doe voorzichtig en blijf lekker binnen met zn tweetjes ;)

    hier in nederland allemaal hetzelfde als normaal, ook koud maar met een stuk minder mooi landschap. En natuurlijk de carnaval, wordt waarschijlijk weer een gezellige bende, waarschijnlijk zullen de gasten volgende week met carnaval ook hun piek bereiken in luidruchtigheid.
    Alvast succes en natuurlijk veel plezier daarmee en met de rest van de tijd in slolden.

    groeten en kus mark

  • 30 Januari 2008 - 21:30

    Renate:

    Nou, wil ik ook - ik heb al een aantal keer wat willen plaatsen, maar sta klaarblijkelijk op een zwarte lijst ofzo (niet dat ik daar zo verbaasd over ben). Probeer al aantal keer wat te plaatsen, krijg ook het seintje dat mijn berichtje geplaatst wordt, maar vervolgens mooi niets.
    Goed, hoop dat deze klaagzang er wel op komt, ben ik tenminste de enige die wat te zeiken heeft.
    Ingetje, hoop dat het daar allemaal lekker is. De tekst whirl-pool, sauna, solarium staan me ook wel aan Haus Mirabell doet me aan wat anders denken, maar dat zal mijn zieke geest dan wel weer zijn...

    Veel liefs Nate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Sölden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

Honey, I'm Home

24 Juni 2008

Nog ff genieten

16 Juni 2008

groetjes van de loempia expert

07 Juni 2008

Foto's Hanoi, Sapa en Halong Bay

05 Juni 2008

T mooie noorden van Vietnam
remco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 33049

Voorgaande reizen:

31 Juli 2007 - 01 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: