regen in Solden - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van remco drunen - WaarBenJij.nu regen in Solden - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van remco drunen - WaarBenJij.nu

regen in Solden

Door: pringel

Blijf op de hoogte en volg remco

07 Januari 2008 | Oostenrijk, Sölden

Gutentag,

Nou je gelooft het niet hoor, ontvlucht je Nederland voor dat miezerige weer, regent het hier gewoon vandaag. Daarvoor ga je naar de bergen hoor! Maar vooruit ook wel wat sneeuw gezien van de week. Alleen nog steeds niet de piste op geweest. Het schijnt er steeds niet van te komen, of ik heb teveel werk, of een een kater, ga zo maar door. Maar woensdag ben ik de hele dag vrij, dus ga ik nog maar een poging wagen! Heb ook nog tijd genoeg, dus het is allemaal niet zo'n probleem. Deze week weer hele andere gasten, 26 man, dus het chalet zit nog steeds vrij vol.

Ik heb ook twee meisjes ontmoet uit het andere chalet hier in Solden, dus ik kan ook eens met de meiden op stap.

Verder went het leventje erg snel kan ik je wel zeggen. Het loopt nu allemaal wat gesmeerder, dus krijg ook meer tijd voor andere dingen.

Ik heb trouwens een Oostenrijks nummer, dus alles jullie zin hebben om bij de kletsen, is dat heel gezellig;
00436643643163

Ga proberen fotos te plaatsen van mijn collegas, dan weten jullie ook met wie ik uithang!
Verder weinig nieuws te melden!

Kus

  • 07 Januari 2008 - 20:35

    Co:

    ha ha als eerste!!!
    Hey aap blij om te horen dat het lekker gaat, morgen op stap heb ik begrepen . geniet er maar van tot snel groet x co

  • 07 Januari 2008 - 21:50

    Els Van Drunen:

    Ha en ik lekker tweede deze keer dat gebeurd niet vaak ja ja meisje nu moet je er ook aan geloven aan ritme dat zal best tegen vallen maar goed alles went nou dan morgen maar lekker genieten van je vrije dag en maar hopen dat het mooi weer is .

    liefs els

  • 08 Januari 2008 - 08:21

    Stien & Annemarie:

    ik ga voor de bronzen plak.. WAT 'N UITZICHT VANUIT JE SLAAPKAMER! Ik zit te denken, 't is voortaan vaste prik om 'n bericht te typen naar mensen die gewoon 'n tering end wegzitten, wordt afkicken straks. Ik ga je wel 'n keer bellen hoor Pringel, gezellig. En doe voorzichtig morgen, veel plezier!!! Gr.

  • 08 Januari 2008 - 12:39

    Eline En Gawijn:

    He Inge, het blijft toch een beetje vreemd. Eeen paar weken geleden zat je nog in een van de warmste delen van deze wereld en nu tussen de bergen en de sneeuw. Wel echt gaaf hoor en je hebt een geweldig uitzicht. Nou je mannelijke collega's lijken er mee door te kunnen. Zijn het allemaal oostenrijkers? Nou heel veel plezier daar nog!! Geniet ervan!!

    Veel groeten Gawijn en Eline

  • 08 Januari 2008 - 16:01

    Fientje:

    Leuk om je collega's op de foto te zien.
    Kan Jacob net zo lekker koken als Remco?
    Volgens de weersvoorspelling is het morgen droog en 1 uur zon in Solden.
    Veel plezier met skien en hoop weer snel wat leuke foto'te zien.
    Viel Spass Mamma

  • 08 Januari 2008 - 17:22

    Joan:

    Hier in spanje ook alles bueno, mis hannes alleen suuuper erg. Dus zoek hem woensdag(morgen) maar eens op in het funpark en geef hem een mega dikke pakkerd. Ski ze!!!leuke collega´s trouwens.
    kus

  • 09 Januari 2008 - 09:25

    Manon En Paul:

    Hey meisje,

    Wees maar niet getreurd..want ook hier regent het vandaag..haha!
    Hoe bevalt het werken verder??
    Zo te lezen heb je al aardig je draai gevonden en ook zeker al wat leuke mensen ontmoet om de kroegen mee onveilig te maken!
    Heel veel plezier en we zullen zeker eens een keertje bellen!

    xxx van ons

  • 10 Januari 2008 - 14:12

    Ankie:

    Hoi Inge goed om te lezen dat je eral gewnt bent aan het leventje daar,en het is ook leuk voor jou dat je andere meiden hebt leren kennen.Je hebt je draai aardig gevonden het weer hier is ook niet alles.Groetjes maar weer.Veel Liefs van ons xxxx

  • 10 Januari 2008 - 18:54

    Marleen En Dennis:

    Ha die Inga,

    Mijn eerste werkweek zit er weer op na de vakantie. Was ook wel weer ff wennen met al die kids maar goed je zit er zo weer in. Fijn te horen dat alles goed gaat en het klinkt allemaal erg gezellig!! Ga je snel een keertje bellen. Voor mij is het weekend alweer begonnen dus dat is wel relaxed! Nou veel plezier daar en we bellen!! Ook namens Dennis; veel liefs van ons

  • 13 Januari 2008 - 14:17

    Riekie:

    hoi meisje ben blij dat je je draai gevonden hebt,en het weer hier is het ook koud en nat ,ik heb gehoord van els dat je vriendje binnen kort ook langs komt groetjes uit bork xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Sölden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

Honey, I'm Home

24 Juni 2008

Nog ff genieten

16 Juni 2008

groetjes van de loempia expert

07 Juni 2008

Foto's Hanoi, Sapa en Halong Bay

05 Juni 2008

T mooie noorden van Vietnam
remco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 33050

Voorgaande reizen:

31 Juli 2007 - 01 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: