gutentag - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van remco drunen - WaarBenJij.nu gutentag - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van remco drunen - WaarBenJij.nu

gutentag

Door: pringel

Blijf op de hoogte en volg remco

02 Januari 2008 | Oostenrijk, Sölden

Hallo Leute,

Alles goed, lieve mensjes?
Ten eerste allemaal de beste wensen. Een heel gelukkig en gezond 2008!
Ik hoop dat jullie het nieuwe jaar allemaal knallend zijn ingegaan.

Nou de kop is eraf en ik ben inmiddels al weer wat daagjes aan het werk. De heenreis was verschrikkelijk. Ik zou eigenlijk zaterdag rond 15.00 uur aankomen in Solden, maar vanwege alle files was ik er pas rond 21.oo uur. Zwaar minder, toen ik aan kwam verkeerde het chalet ook in enorme chaos, omdat van de 4 man personeel die er normaal gesproken zouden moeten werken en maar 2 aan het werk waren. Voor een uitgebreid onthaal was dus ook geen ruimte, omdat mijn collegas volop bezig waren met het dinee.
Wat ook een verassing voor mij was, was dat ik 3 mannelijk collegas heb in plaats van 3 vrouwelijke. Niet zo goed voorgelicht dus. 3 maanden hokken met 3 mannen is toch ff way anders.
Nu ik een paar dagen verder ben kan ik zeggen dat het 100% is meegevallen. Het is de eerste dagen wel hard werken geweest. Er zit namelijk maar 1 collega vanaf het begin, dus het is voor ons allemaal nog wat wennen. Maar het zijn leuke kerels en het klikt goed, tot nu toe.

Nieuwjaar hebben we hier ook goed ingeluid. Volop barretjes in het dorp en om 6 uur naar bed.
Maar goed nu is het nog ff knallen, de gasten zijn in ieder geval ook gezellig en als het straks wat gewend is, heb ik waarschijnlijk ook meer tijd om op de piste door te brengen!

Vanaf morgen heb ik waarschijnlijk ook een Oostenrijks nummer dus kunnen jullie me bellen eventueel, zonder dat het mij iets kost, hihi!

Fotos heb ik nog niet, maar dat komt wel als het wat rustiger is.
Alles gaat goed en vermaak me prima.

Kus Inge

  • 03 Januari 2008 - 08:07

    Stien & Annemarie:

    Lekker HOKKEN met 3 mannen.. Het kwam ook voor ons echt als een verrassing dat je weg was. Ik heb er erg veel respect voor, zelfstandigheid komt je daar met bakken tegelijk tegemoet. Wij wensen je onwijs veel succes aldaar en natuurlijk een knallend en gezond 2008!!!

  • 03 Januari 2008 - 08:08

    Stien:

    en ik was eerst

  • 03 Januari 2008 - 12:43

    Els Van Drunen:

    ja alweer niet de eerste maar goed ik ben blij dat je het goed naar je zin hebt en wat strijken betreft la dat is wat anders als toen je zij op kertsavond niet bij mij aankomen met strijken ja en nu heb je geen keus. veel plezier en groetjes

  • 03 Januari 2008 - 13:13

    Mamma Fientje:

    Heb je even de laptop van een van je collega's geleend? Fijn om weer berichtjes te lezen.
    Met opa gaat het wel weer beter.Ik heb jouw boodschap, (dat hij geen gekke streken uit moet halen zolang jij daar zit,) overgebracht en hij zou zijn best doen.
    Ik lees dat je ook moest strijken! Volgens mij kom je straks terug als een volleerde huisvrouw.Waar een werk-vakantie al niet goed voor is.
    xxx Mamma

  • 03 Januari 2008 - 14:58

    Ineke:

    Inge ook de beste wensen voor 2008 maar ik lees dat dat wel goed zit.
    Hopen dat Co niet jaloers wordt jij met 3 mannen.Fijn dat je het naar je zin hebt en dat skieën komt er echt nog wel van.

    xxx ineke en Frank

  • 03 Januari 2008 - 16:21

    Eline & Gawijn :

    Hi Pringel,

    Hoeist meid?
    Zo te horen gaat het prima en das maar goed ook.

    Dat je andere collega's hebt zal idd een hele verassing zijn geweest, net als je toch wel wat snelle move naar Oostenrijk natuurlijk. Nou ja, vooral lekker doen en als je er maar voor zorgt dat je het erg goed naar je zin hebt.

    Héél veel plezier en natuurlijk de beste wensen en alle goeds voor 2008!

    Knock yourselfs out!

    Groeten Eline & Gawijn

  • 03 Januari 2008 - 16:27

    Gawijn :

    Oh en Stien,

    Ik snap wel dat jij er elke keer als eerste bij bent, je zal ook eens een keer werken in je baas zijn tijd...

    ... ... ...


  • 03 Januari 2008 - 18:58

    Marleen:

    Hee Inga,

    Happy new year!! Fijn te horen dat alles goed gaat, hier ook alles o.k. Nog even aan het genieten van de laatste daagjes vakantie.. Werkt de wekker goed of heb je je op nieuwjaarsdag verslapen? (hihi)Ik ben benieuwd naar je foto's van je werkplek maar dat komt nog wel!!
    Veel plezier en werkze

  • 03 Januari 2008 - 19:41

    Co:

    wie moet er weer zeiken....die verrekte rijken!!!
    schatje sms dat nummer effe door dan.
    veel plezier toegewenst en veel kusjes. from me...

  • 03 Januari 2008 - 19:56

    Paul En Manon:

    Hey meisje,

    De beste wensen voor 2008 en natuurlijk heel veel plezier, succes und spass daar in Oosterijk...
    Wij zijn Oud en Nieuw uiteindelijk toch nog in Marquis beland enne was me toch gezellig!haha!
    Veel succes en we contacten!

    xx Paul en Manon

  • 03 Januari 2008 - 21:47

    Kim:

    HAPPY NEW YEAR!!
    Al kennis gemaakt met de allerknapste Belg van Solden?

    Doe hem anders de groeten.

    xxie Kim

  • 04 Januari 2008 - 20:58

    Joan En Kim:

    DUDE!!! Alles goed daar. Probeerde vandaag op chalet nr. te bellen maar die deed het niet, laat me weten waarop ik je kan bereiken dan bel ik je. Hoe slaapt mijn oude bedje, ligt dat hippie tapijt er nog....? De eerste maand is idd wat zwaarder daarna, is het elke dag skien en genieten, ik zie je zo ie zo in april ,kei gezellie! Dikke zoen en tot bellens.
    X je nichtjes

  • 05 Januari 2008 - 06:32

    Ruud:

    Inge jij ook een fijne en geweldig 2008. Inge jij streeft mij dadelijk nog voorbij met je zelfstandigheid. Heel veel plezier en geniet er van.
    Groet,
    ruud

  • 05 Januari 2008 - 12:44

    Dennis:

    Hey Inga!
    De beste wensen voor 2008! Ik hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat in Oostenrijk en die drie mannen kan jij wel aan, daar ben ik van overtuigd!

    Groetjes Dennis (en Marleen!)

  • 05 Januari 2008 - 18:48

    TantAnke En Rini:

    Een heel goed nieuwjaar allereerst.
    je bent in ieder gevel al lekker begonnen zo te lezen.Het werken wordt vanzelf minder als je wat gewend bent.
    Nu eerst maar proberen goede provisie los te peuteren bij de ski verhuur[van je gasten]dat kan een aardig extra zakcentje opleveren heb ik wel van joan begrepen. En gratis bellen is natuurlijk ook niet weg kun je de enige echte man die je bij je wilt hebben iedere dag bellen.geniet ervan. We kijken uit naar de eerste foto"s van jou en je mannelijke Harem.

  • 06 Januari 2008 - 13:00

    Karin & Youri:

    Ben je inmiddels een beetje gewend aan het nieuwe leven? Hoe gaat het daar met die mannen? Zijn ze een beetje lief voor je? Leuk dat er volop barretjes zijn en dat de gasten ook gezellig zijn. Hopelijk kun je straks wat meer van de sneeuw genieten! We hadden niet in de gaten dat je deze site weer in gebruik had genomen.. Ik had na onze vakantie nog geen zin gehad om mijn mail te checken.. Zal het nu weer wat vaker bijhouden.

    Meissie, hou je taai en hoop weer snel op een berichtje van je.

    Liefs,
    Karin en Youri

  • 07 Januari 2008 - 13:58

    Ankie :

    Sorry voor de late reactie de plicht begon weer ik hoop dat je het een beetje gewend daar met drie mannen lekker gezellig en dat je er leuke barretjes hebt en ik hoop dat je tijd hebt om ook een beetje van de sneeuw te genieten.Nou Inge groetjes van ankie

  • 12 Januari 2008 - 20:50

    Naate:

    ha lieve ingetje, het is wel saai hoor nu je er niet bent! Goed om te horen dat je je wel vermaakt! Heb in ieder geval vrij gevraagd van werk zodat Leon en Pemmie naar je toe kunnen binnenkort. Zorg in ieder geval dat m'n mannen zich dan gedragen!! Lukt dat niet dan wil ik graag foto's van de bizarre acties die ze uitvreten. Ook graag een foto van Rem op ski's - hebben we hier ook wat te lachten!

    Dikke kus....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Sölden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

Honey, I'm Home

24 Juni 2008

Nog ff genieten

16 Juni 2008

groetjes van de loempia expert

07 Juni 2008

Foto's Hanoi, Sapa en Halong Bay

05 Juni 2008

T mooie noorden van Vietnam
remco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 33055

Voorgaande reizen:

31 Juli 2007 - 01 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: