tot sinas - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van remco drunen - WaarBenJij.nu tot sinas - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van remco drunen - WaarBenJij.nu

tot sinas

Door: pringel

Blijf op de hoogte en volg remco

28 December 2007 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo luitjes,

Pringel en co gaat verder, maar dan zonder co helaas. Ik (pringel dus) heb een baantje gevonden in Solden, Oostenrijk als chaletstaf. Morgen vertrek ik al. Vandaar dat ik ook niet iedereen persoonlijk op de hoogte heb kunnen brengen, want ik heb gisteren pas bericht gekregen. Aangezien deze site er toch al is, zal ik jullie af en toe op de hoogte houden van mijn leventje in Solden. Rond 8 April kom ik weer terug, dus ik zie jullie wel weer in de lente.

Heel veel Liefs Inge

  • 28 December 2007 - 11:32

    Je Vriendje:

    boe hoe hoe, en ik dan..............xxxxxxxxx co

  • 28 December 2007 - 11:37

    Rob:

    Heel veel plezier meisje en tot in April... X Rob

  • 28 December 2007 - 11:44

    Eline & Gawijn :

    Hi Pringel,

    Wat leuk dat je naar Oostenrijk kan! Wel jammer dat we je nu al weer moeten missen!

    Heel veel plezier en vast een tof wit nieuwjaar gewenst!

    Groeten Eline & Gawijn

  • 28 December 2007 - 12:01

    Denise:

    Hey Inge,

    Dan maar een keer een flinke borrel pakken als je terug bent uit Oostenrijk! :)

    Werk ze en hou ons op de hoogte!

    X Denise

  • 28 December 2007 - 12:21

    Susan & Gilles:

    Hallo Pringel Zonder Co, the saga continues!!

    Heel veel Plezier en Werkse in Oostenrijk!!

    Biertjeeeee!!


  • 28 December 2007 - 12:34

    Jeroen:

    Has Muts!
    Veel succes en plezier in Oostenrijk.

    Ik zorg wel dat je vriendje zich niet verveeld.....

    Groet,
    Jeroen

  • 28 December 2007 - 13:18

    Leonidas:

    Super Toll,

    ik hoop dat het een leuke en spannendetijd voor je wordt. Solden....genoeg hollanders in de buurt.

    Succesermee en veel foto's en berichtjes achter laten op deze pagina.

    Groet, Leon

  • 28 December 2007 - 14:49

    Mamma:

    Hoi Inge,
    Het reizigersbloed bleef toch stromen na jullie thuiskomst.
    Ik hoop dat je het naar je zin hebt zo zonder Remco!
    Als dit avontuur voorbij is zul je toch echt aan het burgelijke leventje moeten gaan wennen met een baan en misschien een eigen plekje.
    Geniet nog maar even.
    Kus Mamma

  • 28 December 2007 - 16:34

    Kim:

    He Inge,

    Dan kun jij Hannes van ons Joan entertainen en hij jou bij gebrek aan jullie eigen skatjes...
    Heel veel plezier.

    xxie Kim

  • 28 December 2007 - 18:06

    Ries:

    Voor mij onverwachts, maar ontzettend leuk. Dat biertje komt dan in april wel...

    Veel plezier in oostenrijk!

  • 28 December 2007 - 18:21

    Theo En Linda:

    hoi inge.

    leuk dat je eindelijk je droom baan hebt gevonden en dat je bent aangenomen.
    heel veel plesier daar.
    en geniet ervan.


  • 28 December 2007 - 18:35

    Tantanke En Rini:

    Hoi Inge
    Wij weten in welke bezemkast jij komt te slapen.want toen Joan daar vorig jaar was zijn we op bezoek geweest.
    Dat wordt lekker chillen skien en gezellig hollanders naar hun zin maken [dus veel gezeur en gemauw want de meeste Hollanders hebben alleen maar komentaar.]
    Maar jij hebt een brede rug dus dat laat je allemaal maar lekker van je afglijden.
    Ben benieuwd of de kok van vorig jaar er ook weer is daar hoeft Remco niet bang voor te zijn want die valt niet op meisjes.Als Marco Borsato ook weer in het chalet komt om een weekje incognito te skieen moet Remco zich misschien meer zorgen maken.Trouwens Remco je bent er in 7 a 8 uurtjes en het is de moeite waard om een keer lekker naar toe te gaan.Bovendien is het een echte baan hoor Fientje want er moet toch ook echt gewerkt worden.
    Veel plezier en geniet er lekker van doe de groetjes aan Hannes
    Rini en tantanke

  • 28 December 2007 - 18:37

    Ton En Jose:

    hee leuk voor je
    succes met je nieuwe baan
    en zeeeeeeer veel plezier
    wij wachten op de foto`s
    groetjes de fam


  • 28 December 2007 - 20:20

    P0ieter Vogt :

    tof ja dat je daar werk hebt hoop dat je het daareen beetje leuk hebt en jammer van je vriendje dat ie je zo lang moet missen veel pleziere daar en de groetjes van je neefje en de rest natuurlijk

    afz fam vogt

  • 29 December 2007 - 03:32

    Thuja:

    Wat leuk he dat je weer aan een nieuw avontuur gaat beginnen. Beetje jammer alleen dat ik je niet meer zie voor je weg gaat!

    Ik heb nog maar 4 dagen te gaan... ze vliegen om nu. Zal wel even wennen zijn om thuis te zijn!

    Nou geniet van Oostenrijk en alvast een fijne jaarwisseling. We zien mekaar in April!

    X Thu

    p.s. Kan je ff je email adres een keer sturen... ik krijg niks verzonden naar je schoolemail.

  • 29 December 2007 - 18:19

    Paul En Manon:

    Hey meisje,

    Na een leuke party in 013 2e kerstdag ga je ineens weer weg...Heel veel plezier en succes, we zullen goed op Cootje passen! Hou je taai en we contacten!

    xx Paul en Manon

  • 30 December 2007 - 17:47

    Mama Els:

    Hallo Inge ik moet me aan wennen om geen pringel te zeggen maar ik vond het niet leuk dat ik je geen gedag meer kon zeggen maar ik was zo moe ik heb het wel geweten want nu ben ik ziek en heb de griep dus vandaar dat ik zo moe was eest de efteling wat heel leuk was en daarna weer vroeg en heel veel oliebollen bakken dus ja dan krijg je zoiets maar goed het gaat wel weer over .
    nou Meisle geniet er van want als je teug komt dan wordt het menes dan moet je er denk ik aan geloven aan het gewone leven.

    veel liefs els

  • 30 December 2007 - 18:30

    Tante Riekie :

    hoi pringel ik hoorde vandaag van els dat je weer on the run bent veel succes en we toosten op nieuwjaarsnacht ook op jou natuurlijk ,blijf je natuurlijk ook weer volgen tjuus uit bork

  • 31 December 2007 - 16:52

    Tant Ineke:

    Hey Inge

    Wij net terug uit de sneeuw en jij zit er nu zelf in. wat gaat het toch snel nauwelijksa een week geleden moest je nog naar Baarn voor gesprek en nu ben je al in solden. Geniet er van de komende weken lekker werken en skieën, voor je het weet zit je weer hier. Een heel goed 2008

    xx (tante) ineke, frank en de kids

  • 31 December 2007 - 18:29

    Ria:

    Ik heb eigenlijk niet gemerkt dat je alweer in de straat was. Heb je alleen maar geslapen of zo? Lekker voor je dat je nog even iets anders kunt doen. Enne...Fientje, je gaat haar toch wel een keertje opzoeken? Remco wil wel rijden denk. Veel plezier daar tussen het werken door en de beste wensen voor 2008. Tot ziens in april.
    Groetjes van Ria en Kees

  • 02 Januari 2008 - 09:05

    Bren En Dijkie:

    Ha Pringel,

    Toch nog gelukt?! Haha, heel veel succes daar en we zien je lekker weer in April!

    Knuffels van ons!

  • 02 Januari 2008 - 18:40

    Leonie:

    Hey moppie,

    Ik heb al wat onderzoek verricht om je op te kunnen zoeken. En vakantie aangevraagd. Dus... het gaat helemaal goed komen. Ben nu wel een beetje ziekjes, maar dat gaat wel weer over!

    Hopelijk dus tot snel!

    Kus Leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kaatsheuvel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

Honey, I'm Home

24 Juni 2008

Nog ff genieten

16 Juni 2008

groetjes van de loempia expert

07 Juni 2008

Foto's Hanoi, Sapa en Halong Bay

05 Juni 2008

T mooie noorden van Vietnam
remco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 33053

Voorgaande reizen:

31 Juli 2007 - 01 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: