BEDANKT EN TOT SNEL!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van remco drunen - WaarBenJij.nu BEDANKT EN TOT SNEL!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van remco drunen - WaarBenJij.nu

BEDANKT EN TOT SNEL!!

Door: Kippenkop

Blijf op de hoogte en volg remco

04 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

We hebben onze laatste dagen in Thailand heerlijk aan het strand doorgebracht van Koh Phi Phi. Ook hebben we nog een boottochtje gedaan, waarbij we naar 'The Beach' zijn gegaan en lekker hebben gesnorkeld op phi phi lee.
Op Koh phi phi verbleven we op Long beach, een strand dat alleen bereikbaar is per bood. Een uitstap naar het stadje ging dus alleen met de taxiboot! Hier hebben we een avond lekker gegeten en gestapt.
De laatste dagen zijn voorbij gevlogen en voor we het wisten zaten weer in Bangkok. Hier zijn we de laatste avond nog bekenden tegengekomen, waar we nog een pilsje mee hebben genuttigd om de reis af te sluiten.
En dan zit je weer in het vliegtuig naar NL.

Met dit laatste bericht willen we iedereen nog ff bedanken voor de interesse en leuke berichten op onze site. Ook voor degene die ons zaterdag hebben verrast met hun aanwezigheid; Heel erg Bedankt!

Tot snel allemaal.

Liefs Pringel en co

• 04 December 2007 - 18:13

Els Van Drunen:

He He Ja hoor ze zijn weer thuisvan weggeweest en hebben een hele mooie tijd gehad en ik ben blij dat we ze zo hebben kunen verrassen zaterdag bij de Marcies allemaal hartelijk dank daar voor het was erg leuk en nu even bij komen en dan is er weer de orde van de dag .

groetjes allamaal