OPEN WATER DIVERS!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco drunen - WaarBenJij.nu OPEN WATER DIVERS!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco drunen - WaarBenJij.nu

OPEN WATER DIVERS!!!

Door: pannekoek

Blijf op de hoogte en volg remco

27 November 2007 | Thailand, Bangkok

HALLO lieve mensjes,

Wat leuk dat jullie alemaal weer hebben gereargeerd, dank jullie wel. (dat is
altijd weer leuk)

Ik heb mezelf net effe van het strand af gesleept,(vervelend zeg). Jullie moeten je zorgen te maken dat je niet ziek word en wij dat we niet te veel verbranden. (grappig).
we zijn nu aan onze laatste bestemming bezig, Koh phi phi, waar de stranden mooi en groen zijn met helder water WAUW!!
Hier voor zijn we op Koh lanta geweest en hebben we een padi open water dive cursus gevolgd, van vier dagen.
Dit begon met, de avond ervoor flink wat theorie, de dag erna gingen we daar mee door met behulp van een dvd. Waarna we wat vragen na ieder hoofdstuk moesten maken.
Dit ging zo nog drie dagen verder, waarin we s'ochtens of s' middags gingen duiken. We hebben twee keer in het zwembad doorgebracht en twee keer twee duiken in de zee, oftewel in open water.
Na de laatste duik hebben we het examen gemaakt, van vijftig vragen en mocht je er uiteindelijk twaalf fout hebben.
Ik had er 9 fout en inge 2 (student!)
Dit was erg tof om te doen, er was een Nederlandse eigenaresse en we hadden een Duitser als divemaster, die toch wel wat Nederlands kon brabbelen.

Ondertussen is er ook nog een fullmoon party geweest maar die is toch aan onze neus voorbij gegaan.
(i.v.m duiken)
Vanochtend zijn we met de boot naar Koh phi phi gegaan en zitten we hier nog tot 29 November, daarna gaan we naar Krabi van waar we weer naar Bangkok vliegen.
Waar we nog wat toeristen prularia inslaan, en om twaalf uur (Thaise tijd) weer terug naar Nederland vliegen.

Dus tot ziens!!!
Thanks Co en inge

En niet te vergeten!!
Hiep hiep hoera DENNIS GEFELICITEERD!!!

• 26 November 2007 - 11:01

Tante Franca:

hallo jongens
    het einde van jullie reis komt nu in zicht, Het zal niet mee vallen om van al dat moois afscheid te moeten nemen, thuis zal je wel een beetje heimwee krijgen , dat had ik ook altijd als ik in indonesie was geweest , maar dat gaat ook weer voorbij,en je neemt voor heel je leven mooie herineringen mee, maar je draaid zo weer in je normale leventje rond, ik moet je een ding vertellen remi wat zou onze frans trots op je zijn geweest, als een pauw zou hij door wolk hebben gelopen , zo van kijk eens wat die van ons geflikt heeft, en wij zijn ook erg trots op jullie, geniet van de laatste mooie dagen, en kom weer heel, en gezond terug vele lieve groetjes en xxxxxxxxx ome tiny en tante franca

• 26 November 2007 - 13:35

George:

Halloa, leuk al jullie berichten en alle foto's en filmpjes de afgelopen tijd.

Ik zou zeggen geniet er nog maar ff van en bereid je dan maar vast voor op de kou hier in Nederland brrrr.

Gr George

• 26 November 2007 - 13:50

Tantineke:

hallo inge en remco
    Weer van die mooie plaatjes het afscheid van al dat moois en gezelligs zal jullie zwaar vallen.Maar wij vinden het ook wel weer leuk om jullie te zien en echt te spreken, voorlopig geniet er nog maar van.

xxx Ineke Frank en de rest

• 26 November 2007 - 14:04

Jeroen:

Das minder idd... de laatste loodjes in die regionen. Ziet er nog steeds mooi uit daar en het zal wel afkicken zijn weer in dit koude landje terug te zijn.
    Maarrrrr: Herinneringen zijn onomkeerbaar!
    Ciao!

• 26 November 2007 - 14:18

Paul En Manon:

Hey lieverds,

Wat gaaf joh duiken..kunnen we een keer met z'n vieren de hollandse plassen onveilig gaan maken:D!
    Die laatste foto ziet er bekend uit, geniet er nog even van de laatste daagjes!

Wij zijn erg blij want het aftellen is begonnen...jippie!

Tot HEEL snel!

xxx Paul en Manon

• 26 November 2007 - 15:38

Stien & Annemarie:

Full MOON Party, heb je weer met de broek op de enkels gestaan Co?

Vet hoor dat duiken, ik kan het zelf niet vanwege m'n oortjes. Lijkt me rare gewaarwording om gewoon na 4 maanden 'n compleet andere wereld uit te stappen en NL weer binnen te gaan.. maar heeft lang genoeg geduurd!!;)

Wijn en ik zijn vrijdag naar marquis geweest, ouderwets de weg kwijt geraakt, mot op straat gehad en wijn z'n fiets gejat nadat ie 'm net van het slot had gehaald.. super avond.

geniet die paar dagen nog. tot snel! X

• 26 November 2007 - 17:12

Gawijn En Eline:

He Inge en Co, wat een fijne plaatjes weer. Geniet op kho phi phi van al het moois dat zon, zee en strand te bieden hebben (meer zul er er waarschijlijk ook niet tegenkomen). En lekker decadent smullen van al het lekkers dat ze uit de zee halen!

Veel plezier nog even de laatste daagjes. Wij kijken uit naar jullie thuis komst!

En uitkijken met de zon hoor, want die kan echt lelijk branden. Gawijn kan er over mee praten!

Veel groeten,

Gawijn en Eline

• 26 November 2007 - 18:58

Ries:

Zo, wat zullen jullie een heimwee hebben als jullie terug in Nederland komen....
    Ziet er nog steeds -om jaloers op te worden- uit.
    Veel plezier nog de laatste dagen!

Groetjes Ries

• 26 November 2007 - 20:48

Kim:

Gefeliciteerd met jullie PADI!! Super cool. Zo te zien heeft Inge in ieder geval de tenen etende trigger fishes kunnen ontwijken, hoe is het met jou poezelige voetjes Remco..

Geniet er nog even lekker van.

xxie Kim

• 26 November 2007 - 21:52

Fientje:

Ik zal jullie verslagen erg gaan missen, want het is toch steeds weer spannend om te zien wat jullie meemaken, maar ik vind het ook heel fijn als we jullie weer in levende lijve terug zien!!!!!!!.
    Nog een paar nachtjes slapen en het is al weer zo ver. Geniet nog maar met volle teugen en tot ziens.
    Kus Mamma.

• 27 November 2007 - 18:25

Els Van Drunen:

hallo leutjes gefeliciteerd met je brevet dat lijkt me echt gaaf goed dat je dat op het laatste moment nog hebt gedaan dat zul je je altijd blijven herinneren die mooie tijd die je nu bijna moet afsluiten maar ik ban wel weer bij als je jullie kan knuffelen hoor want iok heb je echt gemist dus geniet nog maar extra en tot over een paar daagjes >
    liefs els xxx

• 28 November 2007 - 01:06

Thuja:

Ik denk dat ik de enige ben die niet jaloers is, want...

IK GA DAAR OOK HEEN!!! Joepie!

Nog 4 dagen en dan zal ik in het zelfde prachtige haventje aankomen als waar jullie geweest zijn. Ik ga ook zo'n duikcursus doen. Goed te lezen dat het bevallen is.
    Echt jammer dat we niet ff samen hadden kunnen borrelen, bbq'en of iets anders van die strekking.
    Geniet van de laatste dagen en voor daarna een goeie terugreis en een fijne thuiskomst!

Xx Thuja

• 28 November 2007 - 08:40

Broer En Jolanda:

ha die rem en inge , wat een super vakantie voor jullie , maar je moeder zal blij zijn dat het zaterdag is , lekker weer thuis , ps bob heeft met je x-box gespeeld superspelletjes zei hij . tot gauw en veel liefs xxxxxxxxxxxxxxx

• 28 November 2007 - 18:43

Tantanke En Rini:

proficiat weer een examen gehaald dat kan ook weer op je c.v. Je weet maar nooit waar het goed voor is.
    Heeeeeele goede reis naar huis en gauw tot ziens.
    liefs van Opa,hij belde net op dat alles goed is met zijn longen en ik moest maar even een dikke knuffel mailen.
    Ook van ons natuurlijk.
    Rini en Anke

• 30 November 2007 - 08:43

Tante Riekie:

hee grobbebollen het avontuur zit er bijna op ,tot kijk een goeie vlucht terug.xxxxxx van ons

• 01 December 2007 - 08:40

Michel En Joan:

Hoi Remco en Inge, Welkom thuis in ons koude kikkerlandje. We hopen dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Rust lekker even uit en begin daarna maar lekker met jullie wilde verhalen te gooien. Ik denk dat jullie de komende tijd niet uitgekletst komen. Groetjes van Michel, Joan, Jane en Ian