AngkoR WHAT? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco drunen - WaarBenJij.nu AngkoR WHAT? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco drunen - WaarBenJij.nu

AngkoR WHAT?

Door: schapenzak

Blijf op de hoogte en volg remco

19 November 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve kijkbuiskinderen, welkom bij weer een nieuwe aflevering.
Deze keer vanaf het strand in Thailand. (Koh lanta)

We zijn uiteindelijk toch met de bus van Phnom penh naar Siem reap gegaan.
Eerst was er het idee om met de boot te gaan maar na wat onprettige informatie over de boot rit, hebben we toch maar besloten met de bus te gaan.

Daar aangekomen, hebben we effe de stad verkent, en onszelf nog wat verder ingelezen over angkor.
De volgende dag gelijk met een tuk-tuk naar angkor gegaan, waar we bij aankomst een drie dagen pas hebben gekocht.
Het is ook mogelijk om een dagpas of weekpas te kopen, maar wij vonden een dag te weinig en eenweek echt teveel.
Eingelijk valt en over angkor met zijn tempels en palijzen zoveel te vertellen.
Dat doen we dus maar niet!
Wij vonden het gaaf (het grootste gedeelte dan)
We vinden dat je maar na de foto's moet gaan kijken of er zelf maar heen moet gaan!
Na onze drie dagen angkor hebben we nog een dagje rustig aan gedaan, en de boeken in gedoken om te kijken wat het volgende plan was.
Het plan was aardig gelukt want nu zitten we hier met lekker weer aan het strand met biertjes, cocktails en bbq.
(best jammer als je dan in nederland zit)

Vanuit Siem reap hebben we de bus gepakt (12 1/2 uur) naar Bangkok.
Eerst opgevouwen in een minibus (5 uur)
en dan vanaf de grens lekker in in v.i.p bus, dat was fijn zeg.
De volgende dag zijn we met het vliegtuig naar Krabi gegaan, waar we weer de volgende dag de boot hebben genomen naar Koh lanta.
En daar zijn we nu dus lekker aan het chillen!!

Natuurlijk willen we jullie weer bedanken voor de fijne berichten!!

Toedeledokie en tot de volgende villa.

Groetjes remco en inge

• 19 November 2007 - 12:39

Nienke:

Hiii,

Wat een toeval, ik zet net Jack Johnson op en zeg tegen mijn collega: "als ik dit hoor, zit ik weer lekker op het strand in Thailand". En op dat moment ontving ik het bericht dat jullie aan het chillen zijn op Koh Lanta :-)

Gaan jullie duiken?

Geniet ervan en drink een cocktailtje voor me ;-)

X

• 19 November 2007 - 13:12

Thuja:

Blijf nog ff zitten daar! Ik kom over 2 weken ook die kant op. Eerst Krabi, dan Phi Phi en als afsluiting Phuket. Was wel gezellig geweest om ff samen aan de biertjes, cocktails en bbq's te zitten!
    Weer vanalles gesjouwd lees ik wel. En weer mooie plaotjes geschoten.
    Ben benieuwd naar het volgende avontuur van bassie en adriaan in de vouwbus.
    Geniet er van he!

X Thuja

• 19 November 2007 - 14:09

Paul En Manon :

Hey chico en chica,

Wat kikke dat jullie ook naar Angkor zijn geweest..die busreis was vast een pretje he..haha! Geen spierpijn gehad erna:D

Wat heerlijk joh lekker chillen op het strand..geniet er maar lekker van, want hier is het weer krabben geblazen 's ochtends vroeg! BRRRR!

Ga ook zeker duiken als je nog zin en tijd hebt..is echt cheap in Thailand (Koh Tao) en zeker de moeite waard!

Heel veel plezier en nu echt tot snel alweer..jippie1

xx Paul en Manon

• 19 November 2007 - 15:04

Tante Franca :

hallo luitjes
    hebben jullie onderhand geen zin in,
    zuurkoolstamp,, wortelstamp,, en spruitjes,
    de speculaas en pepernooten smaken ook goed dit jaar, nog even volhoeden dan kunnen jullie weer smullen van de hollandse lekkernijen ,
    lieve groetjes tante franca en ome tiny

• 19 November 2007 - 17:41

Els:

He ik mis wat foto,s dat ben ik niet gewend zonder iets te zien van jullie maar doe nog maar lekker even chillen want ja er is een tijd van gaan en een tijd van komen en die tijd van komen die komt er stiekem aan wat ik ook wel weer fijn vind eerlijk is eerlijk maar nog effen genieten.

liefs mamama Els

• 19 November 2007 - 18:11

Tantanke:

Leedvermaak noemen ze dat volgens mij.
    Ik zou zo met jullie willen ruilen want aan dat koude weer wen ik nooit hier.En een winterslaap houden lukt ook niet met al die rapporten die geschreven moeten worden.
    Maar jullie maken ook extreme dingen [ o. a.busritten] mee en beseffen vast dat het ook in Nederland zo slecht nog niet is. Toch nog maar lekker genieten van de zon en alle vitamientjes die je daar mee opdoet dan kunnen jullie in de winter er hier weer tegen.Trouwens het traditionele samen zijn met pakjes maken jullie in ieder geval weer mee.
    Breng maar een orgineel aziatisch zoldercadeau mee dat lijkt me leuk.

• 19 November 2007 - 18:30

Anja En Rene:

het zijn weer mooien foto;s het oranje nederlands eleftal hebben wij ook gezien.
    en tarzan was ook mooi? er zijn vool oranje elftalen daar dus je heb altijd genoeg rezerver:s. p.s. natuurlijk willen we jullie weer bedanken voor de fijne berichten".groetje"S van corne en rene en anja klootwijk.

• 19 November 2007 - 18:43

Marleen En Dennis:

Hoi chillers,

Geniet inderdaad nog maar even want voor je het weet zit je weer in het koude kikkerlandje in de hectische sint/kerst tijd!Wel weer mooie avonturen beleefd hoor. Have fun nog ff!
    Liefs

• 19 November 2007 - 22:05

Fientje:

Waar zijn de foto's waar we naar moeten kijken? ik zie ze niet en ook geen video.
    Jullie hebben weer heel wat afgereisd.
    Nu maar lekker bruin worden in de zon, zodat we straks kunnen zien dat jullie op vakantie zijn geweest.
    Let op met de cocktails want je hebt zo een kater.
    Nog 10 dagen genieten en dan weer naar huis tot ziens en kusjes Mamma

• 20 November 2007 - 15:50

Fientje:

Jullie hebben het weer helemaal goed gemaakt door zoveel foto's te plaatsen en de video's.Heel indrukwekkend allemaal.
    Groetjes Mamma

• 20 November 2007 - 15:51

Groetjes Mamma

• 21 November 2007 - 08:09

Stien & Annemarie:

WAT 'N KUT FOTO'S!!....... PWAHAHAHAHAHAHAHAHA grapje. Ook Mickey Mouse tankt hier.. super. Die foto van Inge, zwart wit, in dat gangetje met die brokstukken, geweldig!! echt mooi, nieuw talent Co. Nogmaals, wat een ervaring om daar gewoon op je dooie gemakske rond te fietsen, heel wat anders dan door het centrum van Wolk.. Zal ik jullie 's wat vertellen, we gaan op 1 dec verhuizen!Maar jullie snappen, mochten jullie op de een of andere manier nog fut hebben om te meeten, breken we de hele flikkerse zooi af. Ik zeg tot over 1,5 wk, jammer maar helaas, ik ben er blij mee! Halleeee

• 21 November 2007 - 10:44

Gilles & Susan:

Zeg Hans & Grietje, of moet ik zeggen Indiana Jones & Indy Girl, bij welke aflevering zijn jullie nu? Temple of Doom of zijn jullie onderhand al bezig met de Last Crusade?
    Ik hoop dat je genoeg broodkruimels hebt gestrooid, zodat je straks de weg terug nog kan vinden!! hahahahahhaahah

Halee!!

Gilles & Susan

• 21 November 2007 - 17:21

Tante Riekie:

heee snoezelbollen de tijd gaat vlug mooie foto;swas weer genieten,nog even en jullie zijn weer in het kouwe kikkerlandje net op tijd om je schoentje te zetten .tot horens xx

• 21 November 2007 - 21:03

Ton En Jose:

hoi vakantiegangers de foto`s zijn weer mooi zoals altijd. het einde is in zicht maar geniet nog wel van de tijd die je nog hebt. wij wachten weer op het volgende berichtje.
    goetjes Fam van aart

• 22 November 2007 - 11:19

Eline & Gawijn:

Hé pretletters,

Het is Ongelooflijk hoe goed jullie bezig zijn! Het ziet er weer fantastisch uit uit allemaal en ook het idee om naar naar Ko lanta te gaan...helemaal goed!

De foto's geven natuurlijk weer veel herkenning en dat is best een klein feestje. Iedere keer dat we de foto's zien, zijn we toch weer een tijdje in gedachten verzonken en weer héél even terug op reis.

Ik weet niet of jullie nog iets van plan zijn de komende tijd of dat je, je laatste week en de rest lekker in en op het strand blijft hangen. In ieder geval en dat zal niemand jullie hoeven te vertellen, geniet er van zo hard als je kan.

Het is niet dat we al écht weer op jullie zitten te wachten ofzo!?!? maar kom toch maar weer eens naar huis zodat we weer mooi een biertje kunnen gaan drinken!!!

Geniet er nog van,

Héél veel plezier,

Groeten Eline & Gawijn

• 22 November 2007 - 11:28

Anny Kivits:

Ik heb weer genoten van de mooie foto's Nu nog een paar dagen genieten en dan weer richting Waalwijk. Ik wens jullie een voorspoedige terug reis!

• 22 November 2007 - 18:08

Rene En Anja:

hallo daar jullie het fietsen hebben jullie niet verleerd.
    wat een toeval dat ze daar ook kermis kennen?
    en een aap zoo maar in het wild?
    ik vraag me af of hij niets doet??
    en ik zie dat jullie ook mooi weer hebben.
    jullie lopen in korten mauwen. maar hier moet je al een trui aan.
    wij hebben genooten van jullie foto""s en video:s nu nog een paar dagen van genieten. en dan weer terug naar nederland.wij wensen jullie een goede
    reis terug de groetje"s van anja en corne en rene tot weer siens doei.

• 26 November 2007 - 09:55

Tante Riekie:

heeee p/c al begonnen met aftellen ut zit er bijna op een goeie terug reis toegewenst van ons en tot horens xxxxx