Plaatjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco drunen - WaarBenJij.nu Plaatjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco drunen - WaarBenJij.nu

Plaatjes

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg remco

27 Mei 2008 | Thailand, Bangkok

En dan nu de plaatjes van Bangkok

Kus Inge

• 27 Mei 2008 - 14:50

Ineke:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    We zijn natuurlijk te laat want bij jou is het al avond. Ik zie dat je een fijne dag hebt gehad.

dikke verjaardags xxx van Ineke Frank en Diede

• 27 Mei 2008 - 14:57

Annelies:

Hallo Inge, Proficiat met je 26e verjaardag. Geniet maar ik denk eerder dat je al hebt genoten van deze dag. Wel wat anders dan in dit vlakke Nederland.

• 27 Mei 2008 - 16:18

Anke:

Nogmaals proficiat en vanavond ook de bloemetjes buiten zetten.
    Leuke foto's Lijkt me alleen niet lekker zwemmen daar met die enge visjes.
    En nu op naar Vietnam.
    dikke verjaardags zoen van Rini en Mij

• 27 Mei 2008 - 18:29

Opa:

Fotos geziedn bij tante Ineke zien er goed uit van Harte Gefeliciteerd met je 26e verjaardag Pilsje houden we wel tegoed groetjes OPA

• 28 Mei 2008 - 07:01

Gawijn En Eline:

Hé Lieve Inge,van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wij hopen dat je een hele mooie dag hebt en je lekker wordt verwend.

Als wij de foto's van Bangkok zien krijgen we toch wel een beetje heimwee.Het is echt een vette stad! Veel plezier nog even in Thailand en hopelijk een goede reis richting Vietnam.

Wij gaan ons opmaklen voor Pinkpop. Niet te vergelijken met jouw grandioze reis, maar we kijken er toch erg naar uit!

Veel plezier, geniet ervan!

Veel liefs Eline & Gawijn

• 28 Mei 2008 - 08:15

CO:

Jaaaaa inderdaad nognaals gefeliciflapstaart, en een dikke kus.
    ben gister(dinsdag) goed ziek geweest vandaag gaat t wel beter,en ik was nog vrij ook (lekker).
    geniet ervan en goede vlucht toegewenst naar ho chi minh.
    x x x co.

• 28 Mei 2008 - 09:24

Stien & Annemarie:

Van harte gefeliciteerd! geniet ervan vandaag. Je wordt al een grote meid. Leuke foto's. gr

• 28 Mei 2008 - 14:25

Inge:

Uh...... Hanoi schatje! We zijn naar Hanoi gevlogen.

Kus

• 29 Mei 2008 - 14:13

Denise:

Hey Inge,

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Maak er een toffe tijd van daar (daar twijfel ik niet aan)!

X Denise

• 03 Juni 2008 - 12:24

Thuja:

He Inge,

Bedankt voor je berichtje!! Ik zat in Parijs op mn verjaardag. En dit weekend goed gefeest op Pinkpop, was ook weer erg gezellig! Kortom, we hebben het weer goed gevierd. Jij ook zo te zien!! Geniet er van verder.

Xx Thu