hallo dan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco drunen - WaarBenJij.nu hallo dan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco drunen - WaarBenJij.nu

hallo dan

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg remco

25 Mei 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Volgens mij maakt mijn lieve vriendje met het vorige berichtje duidelijk dat ik wat van me moet laten horen, via deze site. Dus dat doe ik dan ook maar braaf!
Inmiddels alweer een paar dagen in Bangkok en alweer genoeg grappige, leuke en gelukkig niet zoveel minder leuke dingen meegemaakt.

Het begon al lekker op het vliegveld in Dusseldorf. Na mijn tas door de beveiliging te hebben gehaald, vroeg een vriendelijke meneer of ik mijn tas open wilde maken. Na een grondige controle haalde hij mijn tampons eruit en vroeg: Was ist das? Ja, daar sta je dan met je goede duits. Na een slappe lach van mij en een antwoord: Das ist fur die frau. Mocht ik doorlopen nadat hij me verzekerd had, dat hij nog nooit zulke tampons had gezien! Dus

Maarja lange vlucht gehad en uiteraard goed afgezet door de taxichauffeur naar ons guesthouse in Bangkok. Uiteindelijk bleek het gelukkig niet moeilijk om een 3 persoons kamer te vinden in de buurt van Khao san road.
En inmiddels zitten de eerste dagen er weer op. Heb alweer heerlijk genoten van enkele massages, want wat heb ik die toch gemist.
Ook hebben we weer een fietstochtje gedaan en een markt, tempels enz. bezocht.
Morgen naar Ayuthaya (weet ff niet of ik het goed schrijf), dus dan mag ik weer lekker om 5.30 mijn erg warme nestje uit!

Mijn verjaardag vier ik nog in bangkok, 27 mei kunnen we ons visum ophalen en 28 mei vliegen we naar Hanoi. De bedoeling is dat we vietnam van Noord naar zuid af gaan reizen en eindigen ergens aan het strand. Waar is nog de vraag, want we mogen maar 30 dsagen in Vietnam blijven en vliegen pas 1 juli weer terug.

Fotos volgen nog, want die heb ik nog niet zoveel.

De groetjes Weer.

Kus Inge

  • 25 Mei 2008 - 17:07

    Els:

    hallo reiziger.
    Ik lees dat je goed bent aangekomen .
    en ja een kleinig heidje hou je nou die duitser was dat een ouwe vent of zo of was hij wereldvreemd maar ik begrijp dat is wel lachen zoiets.
    voor jou is het weer leuk om terug te zijn ,nu kun je reisleidster zijn voor de rest.

    Groetjes en tot horens

  • 25 Mei 2008 - 17:55

    Leonie:

    Hoi scattie,

    Dat klinkt allemaal weer erg goed!! En dat met die tampons heb jij weer he :)

    Veel plezier nog!

    Dikke kus

  • 25 Mei 2008 - 18:41

    Joan:

    heb je al plannen voor na vietnam??? Zit alweer in spanje dus als je zin hebt om golfsurfen te leren, kom maar lekker je andere reislustigge nichtje opzoeken!!! veel plezier en geniet van alles wat op je pad komt!
    Liefs

  • 25 Mei 2008 - 18:48

    Paul En Manon:

    Hey Pringel,

    Van harte gefeliciteerd..maak er maar een gezellige party van daar!
    Wat een verhaal joh..kennen ze geen tampons in Duitsland??Haha!
    Veel plezier en genietze!
    xx

  • 25 Mei 2008 - 20:45

    Tantanke:

    Reizen blijft leuk Inge Dan maak je nog eens wat mee al is het dicht bij huis.
    Ieder land heeft zijn eigen gebruiken moet je maar denken.
    Gezellig dat je je verjaardag op bekende grond kunt vieren dan weet je vast waar die ene bakker zit met taart??????of is dat nu typisch Hollands???
    Wij zullen in ieder geval aan je denken op die dag en een lekker glaasje wijn drinken op jouw nieuwe levensjaar.
    Geniet maar weer. En veel plezier in Vietnam.
    Proficiat en groetjes

  • 25 Mei 2008 - 21:24

    CO:

    Zo te lezen heb je al weer genoeg leuks beleeft. wat een raar verhaal daar op t vliegveld.
    Het zijn toch wel flinke hulzen!
    Mooi lekker weer eens een keer op tijd je bedje uit, voor de verandering (houd je frisss)

    enjoy kus co

  • 26 Mei 2008 - 09:51

    Nienke:

    whahaha!

    Veel plezier en tot snel.

    X

  • 26 Mei 2008 - 11:50

    Ineke:

    Fijn dat het allemaal gaat volgens plan.
    Die duitsers zijn nu eenmaal niet wijs.

    we horen wel van je

    gr Ineke Frank

  • 26 Mei 2008 - 20:36

    Frank Van Rijswijk :

    lieve Inge
    ik zag op je e/mail dat het daar al 27 mei is en je bent dus al jarig.
    Van harte gefeliciteerd ik drink morgen wel een borrel op je feestje daar.
    Veel plezier.Ik lees je reisverhaal met veel plezier
    ome frank tante annie

  • 27 Mei 2008 - 12:22

    Mamma:

    Heb je een leuke verjaardag gehad met de meisjes?
    Ik werd vannacht om 4 uur wakker en kon niet goed meer slapen dus heb ik toen maar een smsje gestuurd om je te feliciteren.(was ik de eerste?)
    Goede vlucht naar Vietnam en ik hoor wel of je goed bent aangekomen.
    Kusjes Mamma en Peter.

  • 29 Mei 2008 - 12:42

    Karin & Youri:

    He lieverd,

    Wat leuk dat jullie nog even in Bangkok zaten. Een lief klein meisje en ze neemt mee.. tampons! Altijd handig! Voor je het weet zit je ergens achter de tralies ; ) Zit je inmiddels al in Vietnam? Hoe is het daar? Hier alles ok, weer is warm maar bewolkt. Morgen gaan we naar Pink pop.

    Liefs,
    ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

Honey, I'm Home

24 Juni 2008

Nog ff genieten

16 Juni 2008

groetjes van de loempia expert

07 Juni 2008

Foto's Hanoi, Sapa en Halong Bay

05 Juni 2008

T mooie noorden van Vietnam
remco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 33049

Voorgaande reizen:

31 Juli 2007 - 01 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: